QR Code Business Card
// Do you want to...
Sustav namijenjen za audiovizualno pozivanje korisnika / posjetitelja na svim mjestima gdje postoji potreba
sustav koji omogućuje jednostavnu distribuciju audio i video sadržaja putem lokalne mreže

Hotel Park Plaza Histria

objavljeno 13.03.2014. | 2,257 pregleda

screenshot_tv

Hotel Park Plaza Histria, zahvaljujući svom položaju iznad mora na poluotoku Punta Verudela, predstavlja simbol turističke ponude Pule. Hotel je dio Arenaturista, hrvatske kompanije koja se bavi pružanjem turističkih usluga u hotelima, turističkim naseljima i kampovima više od 40 godina.

Problem
U sklopu obnove hotela Histira obnovljen je i konferencijski dio hotela koji se sastoji od 4 dvorane i predvorja. Potrebno je bilo unaprijediti iskustvo posjetitelja konferencije i pružiti im kvalitetnu informaciju.
Osim za posjetitelje konferencija potrebno je postaviti sustav za informiranje hotelskih gostiju u predvorju, na recepciji te hotelskim sobama.

Rješenje
Kako bi se unaprijedilo iskustvo posjetitelja konferencije te kako bi se oni kvalitetno informirali o konferencijskom programu, uslugama hotela i okolnoj ponudi u procesu renoviranja postavljen je Inform As YouWish, digitalni sustav informiranja i oglašavanja (DigitalSignage).
Konferencijski dio sustava sastoji se od četiri 19” monitora ugrađena u zidove pored svake od četiri konferencijske dvorane. Na svakom od ova četiri monitora prikazuju se informacije o trenutnom predavanja u dvorani, informacije o predavaču te informacije o samom događaju. Ukoliko u danom trenutku u nekoj od dvorana nema događanja, na ekranu se pojavljuju generalne informacije o hotelu, hotelskoj te vanpansionskoj ponudi.
Osim za informiranje posjetitelja o konferencijskom programu, Inform As You Wish sustav digitalnog oglašavanja i informiranja koristi se i za informiranje hotelskih gostiju o turističkoj ponudi hotela, prezentaciju Arena turista, prikaze servisnih informacija, interesantnih vijesti te vremenske prognoze.
Goste hotela informira se putem 47” LCD ekrana smještenog u predvorju konferencijskog dijela hotela te putem 3 info kioska smještenih pored recepcije, na ulazu u konferencijski dio te na ulazu u hotelski kompleks.
Treći segment informiranja gostiju putem Inform As YouWish sustava predstavlja informiranje gostiju u hotelskim sobama putem hotelske kabelske televizije. Obzirom da su informacije koje se prikazuju na LCD ekranima identične onima koje se pokazuju na info kanalu hotelske kabelske televizije, ova dva sustava su povezana na način da se sadržaj info kanala hotelske kabelske televizije generira u Inform As YouWish sustavu.

Zaključak
Ovim povezivanjem omogućeno je prikazivanje servisnih informacija na TV prijemnicima u hotelskim sobama, zajedno s informativnim i marketinškim porukama. Ujedno je i ostvarena značajna ušteda vremena obzirom da djelatnici hotela pripremaju sadržaje u sustavu za upravljanje sadržajima Inform As YouWish te se on distribuira na dva različita medija (LCD ekrani i info kiosci te hotelska kabelska televizija).
Trenutno se u hotelu Histira i Medulin (na različitim lokacijama) sadržaj info kanala hotelske kabelske televizije generira iz Inform As YouWish sustava digitalnog informiranja i oglašavanja.
Ugradnjom sustava, Arenaturist, je poboljšao informiranje hotelskih gostiju što za posljedicu ima povećanje potrošnje. U isto vrijeme ostvarene su dodatne uštede u vremenu djelatnika koji sada uređuju sadržaj info kanala hotelske kabelske televizije i sustava digitalnog oglašavanja i informiranja kroz modul za upravljanje sadržajem Inform As YouWish sustava.
U nastavku klijent, Arenaturist, planira proširenje sustava na ostale hotele u procesu preuređenja hotelskih kapaciteta

Pogledajte galeriju